Pure Beauty Boutique is online specialist in luxe natuurcosmetica en biologische cosmetica met een hoog verwengehalte. Je vindt bij ons letterlijk de mooiste producten. Fijne en bijzondere cadeaus. Voor jezelf of iemand anders.
Home
Shop
Sparen
Nieuws
In de Media
Merken
Ingrediënten
Advies
Huidtypes
Over Maureen
Contact
Digitale Nieuwsbrief
Volg ons op FacebookVolg ons op Instagram 
  The best time to celebrate life, is whenever you can.
 

kiyoko lip balm

Vorige terug naar alle merken


 

 

Waarom kiyoko lip balm kiezen?

  • Kiyoko lip balm is een verzachtende, hydraterende lippenbalsem op basis van een uniek en 100% natuurlijk recept.
  • Kiyoko lip balm bevat ingrediënten zoals cacaoboter, honing, wolvet en Japanse was.
  • Geen kleur en minimale smaak en geur.
  • Het design is net zo belangrijk en daarom is er minstens zo veel aandacht besteed aan het ontwerp: de tube, het logo en etiket zijn clean. Net als de balsem: er zijn geen extra's nodig en kwaliteit staat voorop.

 

Filosofie kiyoko

kiyoko is ontstaan vanuit de ambitie om dromen na te streven. Zo verruilden de oprichters tijdelijk hun Amsterdamse leven voor een lange reis. Dit bracht risico's met zich mee (baan en huis opzeggen), maar beiden deden wat ze echt wilden - het ultieme gevoel van vrijheid en bewijs dat je de doelen die je nastreeft altijd kunt bereiken. Of dit in ieder geval moet proberen. Deze visie resulteerde in een bedrijfsplan voor kiyoko: een product dat is ontstaan vanuit de drang om te ondernemen en risico's te nemen. Reizen bleef de rode draad in de product- en merkontwikkeling: de merknaam en het belangrijkste ingrediënt zijn niet zonder reden Japans - de oprichters zijn zeer geïnspireerd door de Japanse cultuur en Tokyo is hun volgende reisdoel.

 

In maart 2014 is kiyoko lip balm gelanceerd - een idee van Evelien Emondts en Merel Groenenboom die zelf een lippenbalsem misten die aantrekkelijk en verantwoord is. kiyoko is een verzachtende lippenbalsem op basis van een uniek en 100% natuurlijk recept, geproduceerd in een kleine fabriek in Nederland. kiyoko bevat o.a. de ingrediënten cacaoboter, honing, wolvet en Japanse was. Het recept is speciaal voor kiyoko samengesteld. Belangrijk eisen hierbij waren hydratatie, verzachtende werking, geen kleur en minimale smaak en geur. Volgens de oprichters van kiyoko is een perfect product echter meer dan de juiste combinatie van ingrediënten - het design is net zo belangrijk. kiyoko moet niet misstaan naast je moleskine, sneakers en smartphone. Daarom is er minstens zoveel aandacht besteed aan het ontwerp van de tube en de huisstijl: het logo, etiket en de tube van kiyoko zijn clean. Net als de balsem: er zijn geen extra's nodig en kwaliteit staat voorop.

 

Oprichters Evelien Emondts en Merel Groenenboom

Evelien Emondts (1986) en Merel Groenenboom (1985) kennen elkaar van de Universiteit van Amsterdam, waar ze zijn afgestudeerd in Communicatiewetenschap (beiden), American Studies (Evelien) en Business Studies (Merel). Na tijd te hebben doorgebracht in Washington en Praag (Evelien) en New York City en Beijing (Merel), begonnen beiden met een vaste baan. Al snel waren er genoeg redenen om te vertrekken en meer van de wereld te zien. Na hun reis gebruiken Evelien en Merel hun ervaring in PR en Marketing om van kiyoko een groot succes te maken. Dit combineren ze met een baan in de reclamewereld en hun lifestyleblog drtylndry.com.